Friday, June 26, 2009

Kepala Ku Dihempas Ke Meja

sakit2 adoii.. kejadian berlaku dikedai mamak dpn umah aku.. tgh sedap duk lepak2 tibe2 dtg sog mamat ni kecoh jerit nama aku.. "JA!!! JA!! mana kau!!!" aku pon x fikir ape trus bgn "aku ja!! kau nak ape..?!!" then die dtg kat aku DebusHH kene sebijik.. aku pon pe lg bgn n balas balik laa.. aku bg front kick kat die.. die pon rebah ke bumi.. sume org kat kdi tu trgamam ye la x pasal2 org dtg jerit nama pastu tumbuk plak tu.. haih.. aku trleka sekejap tibe2 die bgn pgg kepala aku dan hempas ke atas meja.. cube kau bayang kan amik buku pastu kau hepaskan kat atas meja mcm tu la aku kene.. sakit kepala ku..

best x cite aku.. x best kan.. bende tu sume x penah brlaku hahah.. bosan gileee.. la lg seminggu n saya akan menyambung semula pembelajaran saya.. haha psl cite kat atas harap2 sgt la trjadi kecuali bab kepala aku kene hentak tu je la.. rase cam nk bantai org je.. kebosanan melanda diri ku lagi..

n lagi satu transformers besttt!!.. rugi kalau korg x tgk.. hahah ape barang chip 4.9/5.. 5/5 laa.. trbaik tauu.. transformers 3 xsabar xsabar xsabar.. cepat2 la kluar yee.. heheh.. ya saya pasti transformers 3 akan keluar tapi tidak tahu bila.. hahah

1 comment:

Teddy Reezwan said...

kenapa jew die ketuk kepala kamu... ade pecah di mana-mana kah?>