Wednesday, October 28, 2009

Pukimak Sial Babi !!!!

Hari ni aku bangun pukul 7 Hayyan(roomate aku) yang kejut aku. Kenape bangun pagi-pagi? sebab nak bersiap sedia menjawab paper first aku hari ni. Lepas bangun mesti la pegi mandi siap-siap sume. Tunggu Chip, Khaled, Yap dan semua bergerak ke DM2CS untuk jawab LAW240. Sampai-sampai semua da masuk tinggal kite orang je. Ape lagi menggelabah la nak masuk dewan. Fuhh nasib baik sempat kalau tak memang nasib la. Nombor meja aku 45 depan sekali pergh lagi la sakit hati. Bosan gile kot duduk depan sekali. Ok la da duduk aku pon isi la name aku kat sume tempat yang patut. Da siap aku pon buka la soalan. Aku pon terus la ke soalan Part B ingat nak jawab terus. Sekali amik kau satu pon ape yang Pn. Titek kasi tak masuk. Dah la aku study ikut ape yang dia kasi je. Ye la da die kate die yakin yang ape die kasi masuk. Siape tak nak dengar ckap lect. Memang frust gile la. Aku terus blank tak tau nak jawab ape. Dekat 10 minit la aku memikirkan nak jawab ape. Last-last tak tau nak jawap ape aku pon goreng la. Ade la jugak soalan yang boleh dijawab. Tu pon aku taram je apr yang ade kat dalam kepala otak aku ni. Dah selesai 3 jam dalam dewan mini tu aku pon keluar. "Pukimak!!!!!!!!!" aku jerit kat luar dewan. Memang sakit gile hati aku. Kawan-kawan aku dah daftar class dah utk sem depan LAW240 AC3RPT. Ade lagi 99 tempat kosong cepat2 daftar. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


sekarang hanye boleh brdoa tak repeat je laa.
Harap-harap semua yang jawab hari ni tak repeat.


p/s: kalau aku repeat aku cari kau TITEK!!!!!

3 comments:

Atiqah Radzali said...

jaa..tu paper law ape weyh??sian gile kau:)

Atiqah Radzali said...

tuh kertas law ape??sian gile kau..siot je lecturr

Ja,,, o_O' said...

tau xpe.. commercial law..