Monday, November 23, 2009

BLAH LA WEIIII..!!!!!!




PUKIMAK BABI TAIK AYAM..!!!!!!!
KAU INGAT KAU SIAPA HA..!!!!!!
TAIK BABI LAGI MULIA DARI KAU LA..!!!
KAU INGAT KAU BESAR SANGAT..!!!
PIJAK SEMUT PON TAK MATI..!!!
APA DAAAA....!!!
KALAU JANTAN LANGKAH MAYAT AKU DULU LAAA..!!!!!
ITU PON KALAU BOLEH...!!!
BANGANG...!!!!
SIAL..!!!
BUTOHH LU CIBAIIII...!!!!!
PEGI MAMPOSS LAA...!!!!!
KE KAU NAK AKU HANTA KAN...!!!!!



























Hmmm
hehehe
Saja meluahkan perasaan..
Bosan tahap melampau..
Ditemani tidur yang tidak tidur..
Mata ku makin pedih dibuatnya..
Ditambah dengan hidung yang tersumbat dengan hingus yang berkepul-kepul..
Dipuaskan dengan dua bungkus nasi lemak..
Belum minum air lagi..
Takut masuk tandas lagi..
Dekat 10 kali masuk tandas untuk malam tadi sahaja..
Semuanya kencing sahaja..
Tak tau la apa masalah aku..
Dengan adik aku tengok cerita kartun bodoh..
Yang aku rasa janin pon boleh faham..
Aku nampak 30 hinggit..
Ape lagi keluar la jawapnye..
hehehe


1 comment:

Unknown said...

cukupkan sembahyang jaa...nescaya akan tenang hati kamu..

kuehtart.blogspot.com