Wednesday, May 20, 2009

Sakit Hati Je

Bosan betul hidup tanpa kereta susah nk g mane2 kalo kedai dekat x pe gak ini jauh. Bile la kereta aku tu nak siap myb dalam 2-3 minggu kot. Kalo cam ni la baik x yah ade lesen. aaaarrrggghhh tp nk buat cam ne dugaan. bak kte bujang lapok cobaannn.. haih asyik mengeluh je aku ni. td bru lps jumpe sarjan rosli. hahah ptt jumpe die time aku buat report aritu tp die xde so kene la datang ari ni. Tp kan aku cam x caye je bapak kejap die just mintak ic ngan lesen aku pastu tulis2 suh aku duk kat luar owh lupe aku dtg ngan pomen cine name die peter yong workshop die kat area2 subang. hmm myb die knl kot sarjan rosli tu sbb time aku msk ngan die nmpk cam die da lame knl sarjan tu myb da byk kes langgar die report kat sarjan tu kot. Ntah la aku pon x tau. Then time sarjan tu suh aku tggu kat luar aku rase lain mcm ye la die ngan cine tu ade kat dalam lame gak ah dlm 5minit gak. Lps tu die kuar n kite org pon balik. Tp yg pelik nye bile aku ngan sarjan tu ah dulu time aku langgar org gak yg sarjan time tu brckp gak ah ngan aku tp yg ni die tnye name n mintak ic n lesen tu je. buat penaat dooohh. Da la kene bangun awal yg si peter tu call..

skrg aku da ngantok lain kali plak sambung nk tdo.

owh n Chip, Khaled n sesape lg sory la aku x dpt ikot bala menimpa aku..
hv fun berkarok





bersambung..

1 comment:

The Lulu said...

sarjan tue syg suare kot..
nk karok dgn chip n khalid..
wakakakaka