Monday, May 04, 2009

Sblm tu...

Lupe lak sblm tu aku accident langgar keta org dari belakang. Otw balik dari lumut bru lps jom heboh niat aku nk jumpe fifi je kjp. Keta yg aku langgar tu kancil tuan nye melayu n paham2 la perangai org kite sendiri ingat nk mkn bangsa sendiri je. Tgk la aku ni skit student lg mane ade duit nk bayar rm890. Kemik sikit je xde la byk sgt. Yg die nye nk tuka bonet blakang kancil tu. Kalo ketuk je kan bleh. Aku ade gamba tp nnt la aku upload. haih mcm2 la perangai manusia ni. Da la, yg penting kes tu da setel. Buat repot polis kan senang abih setel. Kate org melayu org dlm kan ramai. heheh ape nasib pak cik tu aku x tau biar le die ngan nasib die. Yg aku tau 10/5 paper last aku n aku nk balik sebaik je paper aku abih. hahah Subang brsedia la Ja akan kembali kahkahkah...






bersambung...

No comments: