Sunday, May 31, 2009

cuti2 Malaysia!!!!

Huarrrggggghh penat rase nyee.. jam menunjukan dah pukul 330pagii.. dan mataku tidak boleh dipejam lagii.. n ari ni aku asyik buang angin je x tau la kenape isap rokok byk sgt kott.. hahah oh lupe time aku tgh tulis ni aku ade katt kuantann hahah brcutii+brkendurii hahah cam biase kalo family aku g kuantan je mesti duk kat msGarden.. hotel ni not bad la(bertaraf 4 bintang) selain drpd mak aku dpt harge murah SUPER DELUXE RM 500.00 ++ mak aku dpt RM200++.. bilik die ok swimming pool ok Wi-Fi free(dulu rm10/seharii) bleh tahan laju die.. sebelah ade berjaya megamall kalo nk g tgk wayang g sebelah je GSC beb.. n aku x sabar besok nye nk g BESERAHH(kalo jd laa) g mkn ikan bakar bessttt!!! seedaappp!!! tujuan utama g kuantan nk menghadiri kenduri kahwin anak member sekola bapak aku.. btul ckp org membe dari sekolah akan kekal selama-lamanya.. so kepada adik2 yg masih brsekolah cari la member seramai mungkin hahah.. ok kembali semula majlis kenduri tu agak grand la gak besa kemah die.. 5 biji kemah x silap aku.. pastu kaler baju pengantin merah dan secara kebetulan gak baju aku warne merah(pedulikan ayat ni tgh dlm mood merepek).. pastu mlm tu plak ade dinner plak.. mak bapak aku je pegi.. mls aku nk ikut buang mase je haha cam ade org jemput aku je.. haha jemputan hanya utk suami dan isteri anak2 jgn menyebok nk ikut.. lps je mak bapak aku siap nk kuar aku ngan adik aku yg 2 org tu pe lg brsiap n g la sblh brshopping hahah die org je la aku save duit.. lps da abih shopping kiteorg pon g la mkn.. adik2 aku bungkus je aku lpk kat kedai mamak sorg2 smbil mkn cheese nann ngan teh 'o' ais lpk tgk chelsea ngan everton hahah n keputusan nye chelsea mng 2-1 tahniah kepada drogba ngan lampard kerna menjaringkan gol utk chelsea n walaupon gol everton awal gile semangat juang chelsea xkan luntur hahaha.. aku lpk 1st half je pastu balik bilik tgk 2nd half hahah..
n last mak aku ckp dinner tu x bestt!!!


hmmm sampai disini sahaja aku dpt taip sbb nk tgk night at the museum 2
ok chalooo
sambung di lain harii..


chelsea chelsea chelsea chelsea hahah
x sabar nk mkn ikan bakar beserah hahah
mood:merepek

No comments: