Monday, May 18, 2009

Nasebku mmg Malanggg!!!!


arrrrrrgggggggghhhhh....!!!!!!!!!!!







nasib malang menimpa aku lggg. hmmm ntah la myb dugaan dari ilahi. langgar camry beb. abih hancus kelisa aku. nasib baik la bleh jalan mmg hancur lg la. bru je lps accident aritu. cam ni cite die aku bru lps lpk kat makbul taipan otw nk balik. pastu bru lps traffic light aku pon pecut skit tkot x smpt. skit je x byk pon.. pastu tibe2 plak ade camry muncul nk cross jln n bleh plek die stop kat tgh2 jalan ape lg aku pon tkn la brek tu sehabis-habisnye tp x brape mkn n x smpt nk stop. debooommm langgar la camry tu. 1st yg aku tkot lps tu tkot org bwk camry tu cam pakcik yg aku lggr aritu. fuhhh nasib baik la cine xde la nk bising2 trus buat report je. ape la nasib aku nih da 2 kali da langgar keta org. haih tp aku x tau la td salah sape kan. kalo nk ikot undang2 malaysia cine tu salah sbb brhnti tgh2 jln aku. tp myb salah aku gak laju sgt kot. kalo aku bwk slow kan smpt nk brek. tp ape da jd jd la aku nk marah2 pon x gune bkn nye bleh elok kan keta aku tu. tp aku trtnye2 ape la salah aku smpi mcm ni dugaannye. redha je la nk buat camne. lps ni nk kene buat report polis lg memang idop aku keje buat report polis je la. hahahha mmg aku rase aku x nk pgg keta da lps ni tp ape nk buat tu je keje aku. tanpa kelisa tu ape la aku. heheh








ni sketch je.. hahah cam lukisan bdk tadika


4 comments:

Anonymous said...

hehehe,,,..
cte yg menarik...
lukisan yg memberansangkan..
sy bg 10par10 kt awk..
lalalalalala~

Ajim Jimkimjat said...

ape da ja...tapi kereta tu dari kiri ke kanan ko?

Ja,,, o_O' said...

dari kiri nk belok ke kanan..

The Wifey said...

yarabbi ja'a...not again..

=P

naseb baik tak apa2